poniedziałek, 11 marca 2013

sposób na resztki

"Wszystko się może przydać"  to powiedzonko używane często przez moja Babcię rozbrzmiewa nieraz mi w głowie. a szyjąc, zbiera się tych skrawków za małych aby stanowiły samodzielny materiał na coś kolejnego, za dużych jednak by wylądowały w koszu. I tak zbieram, magazynuję, upycham.
Ostatnio jednak doszłam do wniosku,że należy się z tymi "skarbami się rozprawić:
 - posortowałam;
 - poskładałam;
 - poukładałam kolorami;
 - .. i trochę poszyłam
Oto moje recyclingowe cudeńka:



znajomo wyglądają? ;)





Moja córcia też się załapała przy okazji na mały souvenir ... a właściwie to króliczek:



Babcia miała jednak rację: wszystko się może przydać...:)





1 komentarz:

  1. super myszki :) nominowałam cię do liebster blog, zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń